سایتی برای دانلود و تفریح وسرگرمی
هرچی که می خواهید تو نظرات یا چت روم سایت بگید و آدرس وبلاگ دیگر من:www.mahmoodafshar2ye5.blogfa.com

 

angry birds star wars 1.1.0 بازی بسیار مشهور و پر آوازه Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

Star Wars پدیده ای جدید از سری بازی های فوق العاده محبوب و مشهور Angry Birds بوده که پس از ساخت و انتشار اولین نسخه از آن , طرفداران بسیار زیبادی پیدا کرده و در اقصی نقاط جهان کاربران پر تعدادی را مجذوب خود کرد. پس از گذشت مدتی کوتاه از عرضه نسخه اول , هم اکنون نسخه دوم آن ( 1.1.0 ) طراحی شده که در آن مراحل جدید و متنوع تری به بازی افزوده شده و مشکلات و باگ هایی که در ورژن قبل وجود داشته اند رفع شده است. هم اکنون می توانید نسخه کامپیوتری Angry Birds Star Wars را به صورت رایگان و همراه با پچ برای بازکردن تمامی مراحل , از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...

 

Angry Birds 3.0.0 ورژن جدید بازی فوق العاده محبوب و پر طرفدار Angry Birds 3.0.0

همان گونه که بسیاری از شما کاربران عزیز اطلاع دارید Angry Birds موفق ترین و مشهور ترین بازی در سبک دو بعدی دو سال اخیر محسوب می شود. تا کنون چندین سری از مجموعه اصلی این بازی عرضه شده با این وجود برخی از طرفداران این بازی عقیده دارند که نسخه معمولی و اولیه بازی Angry Birds بهترین بوده و خواهد بود. بر همین اساس نیز پس از گذشت یک سال و نیم ساخت نسخه جدید از سری اصلی هم چنان ادامه داشته و در نسخه 3.0.0 آن 30 مرحله ی جدید به مراحل قبلی اضافه شده و مشکلات و کم و کسری های نسخه های قبلی در آن تصحیح و رسیدگی شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایتی برای دانلود و تفریح وسرگرمی و آدرس everything4you.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 9792
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1